سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دنیای مجازی (کامپیوتر واینترنت )

ابزاری برای مدیریت بر ویندوز XP

    نظر
WinXP Manager v5.2.3 ابزاری برای مدیریت بر ویندوز XP و بهینه سازی آن ::

کاربران مبتدی کامپیوتر همیشه با تنظیمات ویندوز و امنیت ، شبکه ، بهینه سازی ، یافتن اطلاعات سخت افزاری خود و ... دچار مشکل می شوند و در بسیاری از اوقات این مشکل به دلیل پراکندگی قسمت های مدیریتی در تنظیمات ویندوز می باشد.به عنوان مثال یک کاربر عادی قصد تنظیمات ویندوز خود را دارد.با وارد شدن به کنترل که هر یک از تنظیمات مربوطه به چند بخش دیگر تقسیم بندی می شوند دچار سردرگمی می شود و در انتها به نتیجه دلخواه هود نیز نمی رسد. یا مثالی دیگر، فرض کنید می خواهید تمامی اطلاعات سخت افزاری سیستم و نوع و مدل آن ها را بیابید، چه می کنید؟

تمامی مشکلات بالا با استفاده از برنامه های مدیریتی و ابزارهای مربوطه درون برنامه به سادگی قابل حل می باشد. این گونه برنامه ها با جمع آوری تمامی تنظیمات مهم ویندوز به کاربران عادی هم این توانایی را می دهند تا به راحتی سیستم خود را مدیریت و تنظیمات دلخواه و سفارشی خود را اعمال کنند.

 

WinXP Manager نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به مدیریت بر قسمت های مختلف ویندوز و امور نگهداری سیستم می باشند. در این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برای ایجاد یک فضای مدیریتی آسان استفاده شده است و کاربران با استفاده از این ابزار به راحتی اقدامات مدیریتی خود را انجام می دهند. این نرم افزار محصولی از شرکت نرم افزاری Yamicsoft می باشد که در گذشته محصولی دیگر از این شرکت با نام Vista Manager را به شما معرفی کرده بودیم.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- Information : در این قسمت شما از تمامی جزئیات مربوط به سیستم خود آگاه شده و قابلیت ایجاد تغییر در آن را خواهید داشت.

- Optimizer : این قسمت از نرم افزار وضیفه بهینه سازی ویندوز را بر عهده خواهد داشت. رسیدگی به مشکلاتی نظیر کاهش سرعت سیستم به این قسمت مربوط می شود

- Cleaner : این قسمت مسئولیت پاکسازی سیستم از فایل های اضافی و بدون استفاده را بر عهده دارد تا برای هرچه بیشتر شدن سرعت ویندوز فعالیت کند.

- Customization : در این قسمت شما توانایی انجام تنظیمات اختیاری سیستم را بر عهده خواهید داشت. تنظیماتی نظیر تغییر Logo ویندوز و ...

- Security : در این بخش شما به تنظیمات امنیتی ویندوز دسترسی خواهید داشت و امنیت ویندوز را می توانید بر حسب نیاز و موقعیت خود تنظیم کنید.

- Network : رفع مشکلات مربوط به شبکه و تنظیمات شبکه ای نیز در این قسمت قرار گرفته اند

و ... .